donderdag 27 juni 2013

Het gemak van online reserveringssystemen

Voorheen liepen mijn reserveringen voor een vakantiehuis of diner altijd per telefoon of e-mail. Maar vanaf heden maak ik vaak gebruik van een online reserveringssysteem. Persoonlijk vind ik dit een geweldige applicatie voor websites. Ik heb mijzelf er ook op betrapt dat mijn reserveringen eigenlijk alleen nog maar via internet lopen. Zo heb ik gisteren nog mijn vakantie geboekt via het gebruiksvriendelijke reserveringssysteem van D-reizen.

Door het gemak en de gebruiksvriendelijkheid werd ik nieuwsgierig naar het achterliggende bedrijf. Reflex Online is al sinds 2000 bezig met het ontwikkelen van klantvriendelijke reserveringssystemen en levert inmiddels hun systemen al aan diverse grote ondernemingen zoals KPN, Pearle opticiens en het AMC ziekenhuis. Met het ontwikkelde systeem heeft de klant de mogelijkheid om 24 uur per dag, 7 dagen in de week een reservering te plaatsen.

Reflex Online zorgt in mijn beleving voor een vereenvoudigde manier van reserveren. Hierbij houdt het bedrijf rekening met de laatste (online) ontwikkelingen en de wensen van de klant. Wilt u zelf een beeld krijgen van het online reserveringssysteem? Bekijk dan hier de demo en ervaar zelf het gemak van de reservingssoftware.

Voor meer informatie over Reflex Online kunt u terecht op: http://www.reflex-online.com/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten