maandag 10 februari 2014

Diverse binnendeuren voor je woning

In dit blog wil ik aandacht besteden aan een onderdeel van de huiskamer namelijk: de binnendeuren. In veel woningen zitten standaard binnendeuren, vaak helemaal wit of crème zonder glas of patroon. Voor mensen die gek zijn op interieur en/of design kan dit dan ook een doorn in het oog zijn. Ik ben zelf daarom erg fan van het aanpassen van de binnendeur. Ik zit vaak op diverse websites om uit te zoeken wat ik mooi vind en wat ik graag in mijn woning zou willen. Helaas heb je vaak meerdere binnendeuren in een woning en daardoor moet je er meteen veel aanschaffen en dat maakt het natuurlijk prijzig. Hieronder laat ik diverse voorbeelden zien van binnendeuren, ik ben benieuwd wat jullie van mijn smaak en keuzes vinden. Veel plezier!

Binnendeuren van klassiek tot modern

Hier vindt u diverse binnendeuren, van simpel en klassiek tot landelijk en modern.


Deze binnendeur is klassiek, aan de raamdecoratie kan je zien dat er een stijl van decennia terug wordt gehanteerd. Persoonlijk vind ik deze binnendeur erg mooi, maar is het wel echt een deur die in je woning en bij je stijl moet passen. De deur is van hout en de middelste houtenbalk geeft de deur extra kracht.



Dit is een typisch voorbeeld van een landelijke binnendeur, deze binnendeur is robuuster dan de eerste binnendeur. Typisch een binnendeur die je in een woning plaats met grove accenten en sterke karakters.

Hieronder vind je een voorbeeld van een moderne binnendeur, deze binnendeur is veel strakker dan de twee hierboven. Dankzij de ramen in de deur komt er veel licht doorheen, dat zorgt er voor dat je kamer er ineens veel meer uitspringt.  Het open karakter van deze deur straalt ruimte uit, de verschillende onderdelen van je woning blijven zo veel meer verbonden met elkaar.




Is je budget niet erg groot, maar wil je toch wat veranderen aan het aanzicht van je woning? Dan is onderstaande binnendeur wellicht iets voor jou. De budget binnendeuren geven de woning toch wat extra’s en kunnen je woning doen veranderen.




Zoals je aan bovenstaande 4 voorbeelden kunt zien is er grote keuze op het gebied van binnendeuren, dit is slechts een klein voorbeeld van de ruime keuze die er  aanwezig is. Elke deur heeft zijn eigen verhaal en elke deur kan je woning net dat beetje extra’s geven wat het verdiend. Ben je op zoek naar een nieuwe binnendeur? Oriënteer je dan goed en maak geen overhaaste beslissingen, kijk naar de stijl van je eigen woning en probeer creatief te zijn.

Ik ben benieuwd naar jullie meningen, let me know!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten