woensdag 6 november 2013

Met gemak in contact

Nuon is een Nederlands energiebedrijf met als kernactiviteit het verhandelen, leveren en produceren van elektriciteit, aardgas en warmte. Naast deze activiteiten verzorgt het bedrijf nog meerdere activiteiten zoals isolatie, beveiliging en energieadvies. Het bedrijf telt ongeveer 5200 werknemers en is vooral actief in Nederland. Zij leveren energie aan ongeveer 3 miljoen klanten binnen Nederland. De omzet van Nuon veranderd elk jaar extreem, dit komt met name door de verandering in de energieprijzen. In 2009 vond er ook een grote verandering in de organisatie van Nuon plaats, het bedrijf werd overgenomen door het Zweedse energiebedrijf Vattenfall.

Ik heb mijn stroom via Nuon en ben daar op zich zeer tevreden over. Totdat ik laatst door mijn partner werd gebeld dat de stroom in de hele woning was uitgevallen. Ik zat op dat moment in de auto en moest snel naar een afspraak toe. Het eerste wat ik dacht was, ik moet de klantenservice van Nuon bellen. Aangezien ik niet in de gelegenheid was om op internet op zoek te gaan naar het telefoonnummer en mijn partner geen stroom had, belde ik het nummer van Telinfo. Dit nummer stond al in mijn telefoon en dankzij deze dienst werd ik meteen doorverbonden met de klantenservice van Nuon.

Zo gezegd zo gedaan, binnen no-time had ik de juiste persoon aan de telefoon en die regelde meteen een monteur. Ik heb mijn partner gebeld en aan het eind van de dag kwam de monteur al! Ik kwam rond zeven uur thuis van mijn werk en toen was alles gemaakt. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten