Nuon is een
Nederlands energiebedrijf met als kernactiviteit het verhandelen, leveren en
produceren van elektriciteit, aardgas en warmte. Naast deze activiteiten
verzorgt het bedrijf nog meerdere activiteiten zoals isolatie, beveiliging en
energieadvies. Het bedrijf telt ongeveer 5200 werknemers en is vooral actief in
Nederland. Zij leveren energie aan ongeveer 3 miljoen klanten binnen Nederland.
De omzet van Nuon veranderd elk jaar extreem, dit komt met name door de verandering
in de energieprijzen. In 2009 vond er ook een grote verandering in de
organisatie van Nuon plaats, het bedrijf werd overgenomen door het Zweedse
energiebedrijf Vattenfall.
Source: Klantenservice Nuon
Ik heb mijn
stroom via Nuon en ben daar op zich zeer tevreden over. Totdat ik laatst door
mijn partner werd gebeld dat de stroom in de hele woning was uitgevallen. Ik
zat op dat moment in de auto en moest snel naar een afspraak toe. Het eerste
wat ik dacht was, ik moet de klantenservice van Nuon bellen. Aangezien ik niet
in de gelegenheid was om op internet op zoek te gaan naar het telefoonnummer en
mijn partner geen stroom had, belde ik het nummer van Telinfo. Dit nummer stond
al in mijn telefoon en dankzij deze dienst werd ik meteen doorverbonden met de
klantenservice van Nuon.
Zo gezegd zo
gedaan, binnen no-time had ik de juiste persoon aan de telefoon en die regelde
meteen een monteur. Ik heb mijn partner gebeld en aan het eind van de dag kwam
de monteur al! Ik kwam rond zeven uur thuis van mijn werk en toen was alles
gemaakt.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten