E-commerce heeft in de afgelopen jaren veel verkoop
afgesnoept van de fysieke winkels. Ook niet zo gek, als je de gemakken van het
online shoppen tegenover de tijdsbesteding van fysiek shoppen zet. En er zijn
genoeg producten die zich uitermate geschikt lenen voor het bestellen op het
internet.
Maar de fysieke winkels logischerwijs in trek. Een dagje
door de stad slenteren en winkel in, winkel uit gaan met leuke nieuwe producten
blijft goed voor ons gevoel. Ga eens bij jezelf na als je iets nieuws hebt
gekocht. Waar werd je nou vrolijker van? Online shoppen of in de winkel? Ik
weet het wel.
Daarom krijgen steeds meer fysieke winkels het advies om
gebruik te maken van een online webshop om ook in de mindere shopdagen de
klanten de kans te geven om een mooie product af te nemen.
Multichannel-strategieën zoals deze worden dus steeds populairder.
Tegenwoordig kun je heel gemakkelijk een webshop in elkaar zetten met één van
de dertien in een dozijn templates en een gebruiksvriendelijk CMS.
De reclame bij een fysieke winkel blijft in dat geval een
stuk lastiger. Hoe spring je er bijvoorbeeld uit terwijl je één van de vele winkels
bent in een winkelstraat?
Kaowka Reklame voor binnen- en buitenreclame brengt voor
elke winkelier, bedrijf en organisatie de oplossingen op maat. De reclameborden die Kaowka vervaardigt worden volgens uw design, of in samenwerking met de
designer van Kaowka uitgetekend, geproduceerd en geïnstalleerd.
Met reclameborden bereik je nog altijd een grote doelgroep,
en het geeft je de kans om uit te blinken. Persoonlijk zie ik genoeg reclameborden in de winkelstraten van Amsterdam die best een likje verf of een nieuwe
LED-verlichting mogen hebben. Een oud of kapot reclamebord wekt bij mij niet
het verlangen om de winkel in te gaan en in de avonduren staat het slordig als
één van de letters het niet doet.
Winkeliers, doe jezelf er goed aan om eens te kijken naar de
online mogelijkheden voor uw winkel. En laat daarnaast uw reclameborden
vervangen voor een effectieve uitstraling.
Reclameborden van Kaowka |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten