donderdag 26 september 2013

De drukker in Flevoland



De online drukker, naar mijn idee en ervaring, de beste drukker van Flevoland. Een drukker die meedenkt met de klant en kijkt naar de beste prijs en de beste kwaliteit. 

Voor een groot assortiment aan producten kan iedereen bij De Online Drukker terecht. Van het ontwerpen van logo’s tot het mee denken bij bepaalde ideeën tot het leveren van producten die niet op de site staan, De Online Drukker probeert altijd iets te regelen. Daarnaast is het bestelproces zeer gemakkelijk, stap voor stap wordt alles duidelijk uitgelegd en streven ze naar een zo snel mogelijke levertijd. 

Zo had ik voor mijn bedrijf met spoed Roll up Banners nodig. Ik zag op de website dat de levertijd voor mij te lang was, ik had het met spoed nodig. Ik heb contact opgenomen met de  klantenservice. Begripvol werd er naar mij geluisterd en kon ik de situatie goed uitleggen. Binnen een werkweek had ik mijn Roll up Banners. 

Door de goede en vriendelijke service bestelt nu het hele bedrijf bij De Online Drukker. Niet alleen de Banners, maar alles wat er gedrukt moet worden. Ook al wil het bedrijf iets wat niet in het assortiment is, De Online Drukker regelt het!

source: drukkerij Flevoland
                                                                  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten