maandag 9 september 2013

Klantenservice Essent zo bereikt

Een organisatie, bedrijf of een particulier nummer is soms erg lastig te vinden en daar gaat vaak veel tijd overheen. Tegenwoordig wordt het telefoonboek nog weinig gebruikt en gaat alles via het internet.

Wanneer je niet over dit middel beschikt is een telefonische informatiedienst een ideale oplossing. Telinfo is zo’n informatiedienst, wie beschikt over de snelste en efficiĆ«ntste service van Nederland, daarnaast is het de meest uitgebreide telefonische inlichtingendienst van nu.

Het bedrijf dat ik met spoed moest bereiken was de klantenservice van Essent. Essent is een Nederlands bedrijf, zij leveren water, gas en elektriciteit. Het vinden van dit nummer was erg lastig, ik heb via Telinfo de klantenservice van Essent razendsnel bereikt. Dit had voor mij een hoge prioriteit omdat het onderwerp van mijn telefoongesprek gas was.

Ik ben zeer tevreden over Telinfo, anders had ik de klantenservice van Essent nooit zo snel aan de telefoon gehad. Vanwege de goede ervaring zal ik in de toekomst vaker contact met deze telefonische inlichtingendienst opnemen.


Doordat Telinfo de betreffende informatie snel verstrekt, verlies je geen tijd. Het professionele team van deskundigen op het gebied van informatiebeheer, staan je uitstekend en duidelijk te woord. 

                                 Source: Klantenservice Essent


Geen opmerkingen:

Een reactie posten