woensdag 4 september 2013

Renoveren maakt je droomhuis!

Tijdens mijn zoektocht naar een bestaande woning in Groningen stuitte ik iedere keer weer op problemen: badkamer gedateerd, keuken niet naar mijn smaak, indeling van de woning niet praktisch, enzovoort.
Ik wilde in een huis wonen met een eigen karakter dat is reden waarom ik naar een bestaande woning op zoek was. Aangezien ik op bovengenoemde problemen stuiten werd mij aangeraden om een bouwbedrijf op te zoeken, die mijn problemen konden oplossen.


Het vinden van een bouwbedrijf in Groningen was eenvoudig en ik kwam al snel bij het juiste bedrijf terecht. Regiobouw Groningen stond direct voor mij klaar, zij wilde het huis wat ik op het oog had renoveren naar mijn wensen tegen een zeer schappelijke prijs. Zij tekende mijn gedachte uit en presenteerde dit via bouwtekeningen en ik ging gelijk overstag.
Aan het huis werden verschillende aanpassingen verricht. De badkamer werd vernieuwd, en de muren werden gestuukt.

Het huis van mijn dromen werd langzaam gerealiseerd dankzij de medewerkers van Regiobouw Groningen.

Door mijn goede ervaring raad ik iedereen met dezelfde problemen aan om contact op te nemen met Regiobouw Groningen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten