maandag 23 september 2013

Snel de klantenservice UPC bereikt

Afgelopen weekend wilde ik een voetbalwedstrijd bestellen via mijn tv aanbieder UPC. Ik had mezelf helemaal gesetteld met een flesje bier en een zak chips, ik ging zitten en wilde de wedstrijd bestellen. En toen, plotseling deed mijn box het niet meer.

Ik baalde als een stekker, want ik had me er eerlijk gezegd al de hele week op verheugd en dan komt het natuurlijk extra aan. Half over de zeik pakte ik mijn telefoon, door mijn boosheid had ik geen zin om eerst het nummer op te zoeken via internet.

Aangezien ik best vaak met een klantenservice moet bellen heb ik een speciaal telefoonnummer opgeslagen. Dit nummer is van het bedrijf Telinfo, en via dat nummer word je meteen doorverbonden met de klantenservice waar je naar op zoek bent. Afijn, ik Telinfo gebeld en al snel kreeg ik iemand aan de telefoon. Ik vroeg om de klantenservice UPC en werd eigenlijk meteen door verbonden. Dat gebeurt eigenlijk altijd via dat nummer en daarom ben ik erg tevreden over.

De telefoon ging vervolgens over en na enige tijd had ik iemand van de klantenservice van UPC aan de telefoon. Helaas kon deze medewerker mij niet helpen. Ik heb hem uitgelegd dat ik het schandalig vond dat ik niet mijn voetbalwedstrijd kon kijken en hij begreep dit. Na een kort overleg met zijn supervisor kreeg ik te horen dat ik een tegoed op mijn rekening kreeg gestort. Zij zouden de schade daarmee compenseren en zo zou ik de week erna een wedstrijd kunnen bestellen.


Tevreden hing ik de telefoon op, ik heb mijn biertje opgedronken en lekker een film gekeken. Dankzij de snelle service van Telinfo en de schappelijke oplossing van klantenservice UPC was het toch nog een leuke dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten