donderdag 26 september 2013

Visitekaartjes op een netwerkborrel



Afgelopen week heb ik mijn eerste netwerkborrel bezocht. Geheel onverwachts en niet voorbereid ging ik daar heen. Niet nadenkend over dat visitekaartjes op een netwerkborrel toch wel van groot belang zijn.

Bij thuiskomst deed ik gelijk de computer aan, op zoek naar een site om visitekaartjes te maken. Al snel kwam ik op de site van Printweb terecht, een site waar je gemakkelijk en snel visitekaartjes kan maken.

Op de site kon ik kiezen uit verschillende soorten visitekaartjes. Ook kon ik hier weer kiezen uit verschillende soorten papier, in kleur gedrukt, leveringstermijn en zo nog een aantal andere keuzes. Uiteindelijk heb ik gekozen voor Visitekaartje Standaard. Duidelijk werd stap voor stap aangegeven wat ik moest doen om tot een goed visitekaartje te eindigen. Wat zeer gemakkelijk was, was dat ik mijn bestand op verschillende manieren kon aanleveren.

Door middel van stap voor stap te volgen wat de bedoeling was, lag er na 4 werkdagen een pakketje op mij te wachten bij een van de afhaallocaties die ik zelf kon uitkiezen. Bij levering ontving ik een SMS dat het pakketje geleverd was en dat ik het kon ophalen wanneer mij uitkwam. 

Kortom, voor mijn volgende netwerkborrel heb ik prachtige visitekaartjes dankzij Printweb!

source: visitekaartjes drukken
                                       

Geen opmerkingen:

Een reactie posten