donderdag 12 september 2013

Goedkoop bellen naar het buitenland?

Ik ben in 2008 vanwege mijn baan naar Nederland verhuist. Daar heb ik helaas mijn familie achter moeten laten. Het contact met mijn familie vind ik erg belangrijk. Door de techniek van nu zijn we in staat om veel met elkaar verbonden te blijven, waardoor contacten niet verminderd worden.

Via internet maar ook telefonisch. De kosten voor telefonisch contact waren altijd erg hoog, hierdoor kon ik niet elke dag contact met hen opnemen. Tot dat ik bij Lebara terecht kwam. Lebara is een provider die zich vooral richt op buitenlands contact.

Na het doorlopen van drie eenvoudige stappen kon ik  voordelig internationaal bellen naar iedere bestemming, waar dan ook! Ook is het zo dat, wanneer je van Lebara naar Lebara belt, je tot 30 minuten gratis belt!

Lebara opwaarderen kan zeer snel en gemakkelijk bij Opwaardeer.nl. Hier heb ik binnen drie klikken mijn beltegoed opgewaardeerd. Je kan in de webshop beltegoedkaarten van verschillende providers kiezen. Opwaardeer.nl heeft voor verschillende bedragen, kaarten beschikbaar. De kaarten zijn beschikbaar van €10,- tot €40,- euro.

Lebara Mobile is er trots op dat zij steeds geweldige kwaliteit leveren tegen een uitstekende prijs!


En ik kan daar niks anders dan mee eens zijn!

Lebara opwaarderen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten